2:a advent

Då var det andra advent då! Oj vad tiden går fort. Tänk, snart är det julafton! Hihi. Jag längtar (A) Fast hittils så har jag bara köpt 2 julklappar så jag ligger lite efter de flesta med julklapparna detta året.. får försöka att komma ut på stan några gånger till så snabbt som möjligt! För jag älskar verkligen att handla julklappar, slå in dom och ge bort dom (A) Fast något jag gillar ännu mer är att få dom och öppna dom..
Checkar av vilka jag fixat lite julklappar till då!
Mamma - 1 julklapp fixad
Pappa - 0
Anette - 0
Thomas - 1 julklapp fixad
Pontus - 0
Albin - 0
Adam - 0
Anna - 1 julklapp fixad
Olivia - 1 julklapp fixad ♥
Som ni ser så har jag maaaassoor fler julklappar att fixa.. för mamma, pappa & anette måste få fler än 1 julklapp!
Meeningslööööst inlägg men skitsamma.
Kram!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0