Dagens ridpass

Red ut en tur tillsammans med Emelie och Camilla idag. Elias var pigg pigg pigg och ännu mer pigg!! Vi red en tur jag aldrig ridit förut, riktigt mysig faktiskt. Sen när vi galopperade sa Emelie plötsligt: "Malva, följ mig nu för det kommer snart ett terränghinder". Jag trodde att hon menade en hög med pinnar eller nånting haha, men när vi ridit en bit så kom det faktiskt ett riktigt terränghinder! Och det var faktiskt ganska högt! Kommer inte ihåg vad just det hindret heter dock xD Men det var längesedan man hoppade riktig terräng nu. Gjorde det senast förförra sommaren!
Hittade ingen bra bild på hur det såg ut tyvärr ^^
Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Maja

Kan vi rida tsm efter nåra veckor?

Vi ska snart börja trava Lego, (han har vart skadad)

Så när jag kan galoppera igen, kan vi inte rida då ? xD



Kram Maja :) <3

2011-12-17 @ 20:10:19
URL: http://ponnymupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0