Ridpasset igår+BILDBOMB!

Igår så hoppade jag med Elias. Maja kom och fotade och filmade lite :D
Han kändes iallafall riktigt bra igår. Framåt och glad. Tränade dock inte på formen. Brukar inte göra det när jag hoppar. Men seriöst. Han var riktigt hoppglad igår. Skitkul! Hoppade inte mer än typ 70 cm, men hoppade ganska mycket. Hans frambensteknik var awesome med. Här kommer bilder på lilla filuren och jag!

Film kommer också om jag lyckas spara dom från hotmailen. Maja har skickat dom, men det går inte så bra när jag försöker spara :/

Men slut på snacket. Bilder nu då!
:D



Haha, man måste ju bjuda på lite failbilder också ;D





Aww, kolla frambenen <3








Haha, här kom vi lite fel och han tog väärldens språng så jag hängde inte riktigt med.. xd












Hoppas ni ville ha bildbomb för det här blev en rejäl!

Kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0