Lite update :3

Okey, jag vet att jag inte bloggat på skitlänge. Kommer blogga här när jag har lust. :) Alltså, ingen sån där toppbloggning, men jag bloggar mer när det händer saker, lite mer nödvändiga inlägg. Ja, ni fattar.. Men jag kommer nog blogga minst varannan dag iallafall. :)
Just nu är jag sjuk och har vart det enda sedan i måndags men på torsdag drar jag till skolan igen. Men det blir alltså ingen ridning imorgon på Elias. Rider nog ett ganska lugnt skritt och trav pass på Fredag, för på Lördagen ska jag hoppa en Clear Round med honom. 60 cm börjar vi med.. våran första "tävling". Ni får hålla tummarna för oss! Kramar på er alla. Kommer skriva om resultatet här på bloggen sen! Bilder kommer om jag hittar någon som kan fota :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0