Markarbete och uteritt

Jag och Emelie åkte iväg till stallet runt 11. Emelie började rida Serena och jag Elias. Vi körde lite travbommar och ett litet titthinder som vi hoppade typ 2 gånger eller nåt, haha. Han kändes sådär, ville inte lyfta på benen. Men men.  Sedan ställde vi upp ett hinder på ca 95-100 cm. Han kändes jättekonstig och vi bara vägrade hela tiden. Men sedan verkligen bestämde jag mig att han skulle hoppa och då hoppade han! Han rev dock men han var ju duktig ändå. Skulle prova hoppa en gång till och se om vi kunde klara utan att riva. Men det blev ett tvärstopp och jag hamnar fram på halsen och ramlar av ner på bommen. Gjorde skitont! :s Men jag fick hoppa upp sen igen och så la vi ner hindret så att det blev ett hinder på ca 60 cm och så hoppade jag det så att det sista han gjorde inte var att vägra. Hoppade dock inte det höga då jag hade alldeles för ont i höften för att hoppa högre.
Sedan gick Emelie och hämtade Malinda så red vi ut en liten sväng. Det var jättemysigt :3
Just nu sitter jag här och proppar i mig en massa chips.
Nyttig man är.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0