Bloggtips

Tänkte att jag kunde skriva ner lite bloggar som jag läser. Samtidigt så får ni ju lite tips på lite bloggar som ni kan läsa!

Bloggen som jag alltid går in och kollar allra först när jag går in på datan är Olivia's blogg. Det är som ni kanske märkt min kompis blogg. Hon har 3 C-ponnyer som heter Niklas, Prinsen & Annabell. Hennes blogg heter http://oliiviiagustavsson.blogg.se/.

Efter att ha läst Olivia's blogg brukar jag alltid gå in på Ponnysannings blogg som nu har ändrat från Ponnysanning.blogspot.com till Ponnysanning.com! Jag tror nog att de flesta av er vet om denna bloggen?

Här är lite fler bloggar som jag brukar läsa!

• Christel, Ponnylycka.blogg.se.

• Nellie, Nellieberntsson.blogg.se.

• Lovisa & Matilda, Ponnytavling.blogg.se.

• Marcus & Mikaela, Megapixlar.blogg.se.


Läser några till men det här var några stycken :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0