Dagens ridpass

Jag och Emelie hade typ världens flumritt idag med hästarna. Vi red barbacka och jag hade ett reflexländtäcke som jag fick knyta fast runt benen för att det skulle sitta fast, haha ^^ Först red vi ut i skogen. Skrittade i typ 5-10 min och sen började vi trava lite. Tränade lite grann på att öka traven. Elias var astaggad och sjukt pigg idag så det var ju väldigt kul! Galoppen var helt underbar, hihi! Sen efter typ 45 minuter eller nåt så red vi tillbaka och så hoppade vi på "terrängbanan" nedanför stallet. Vi hoppade i typ en kvart eller nåt så tog vi in dom lite. Sen tog vi ut dom i grimma och grimskaft och red iväg en liten kort bit ut i skogen. Emelie hade en pannlampa men jag hade inget så visst såg man mycket!! Sen typ rejsade vi på ridbanan och i hagen. Haha.

Sen städade vi i "foderkammaren". Det blev sjukt fint!! :D
Aja, rörig text med skitsamma. ^^

Kram Malva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0