Julklappsångest

Åh, jag vet verkligen inte vad jag ska köpa i julklapp till mamma, pappa, Anette, Anna, Ronja eller Pontus! Thomas vet jag. Det var väldigt enkelt. Och Olivia har jag fixat till. Men dom andra?! Hm.. får ta mig en rejäl sväng på stan nån dag så kanske jag hittar något bra. Brukar iförsig vara ganska lätt att hitta saker till mamma, men pappa är det lite svårare att hitta till för han vill bara ha skivor och det har jag inte råd med just nu. xD Har bara 400 kr att köpa julklappar till alla för!!

Någon mer som har samma problem som mig? :o


Kommentarer
Postat av: Elin

Sv: Vad kul att du gillar den! :D

Du har med en söt blogg!

2011-11-29 @ 09:50:19
URL: http://elevating.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0