Julpynt & spöregn

Nu har jag vart och pyntat i stallet. Det blev jättemysigt och så satte vi en fin ljusstake i fönstret så när man släckte lampan i taket blev det verkligen sjuuukt mysigt!

Sen red jag och Emelie. Jag red Elias och hon Malinda som vanligt. Vi red lite dressyr på banan och så hoppade vi lite på terrängbanan ^^ Det typ ösregnade ute, så både ryttare och hästar blev väldigt blöta, haha! Men det gick bra och Elias var piggelin :)

Nu har jag julmys i soffan och kollar på TV!

Kram :)

Kommentarer
Postat av: julia :D <3

Det är sjukt mysigt att rida när det spöregnar jag kommer ihåg när jag red 2 shettisar då red jag och min kompis upp på en stubbåker (barbacka) och så red vi i t-shirtar och så börja det spöregna skit mysigt! :D <3

2011-11-26 @ 22:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0