Mysig uteritt

Haha, jag kom på sen att jag skulle på utvecklingssamtal vid fyra, så det förra inlägget stämde inte riktigt. Hehe ^^


Dagens outfit Elias: Reflextäcke & brunt träns.
Dagens outfit Malva: Knäskodda Beiga Horsepro ridbyxor, Blåa kingsland strumpor, reflexväst, röd vinterjacka & hjälm (vet inte vad det är för märke).

Dagens ridpass:
Som sagt så hade jag utvecklingssamtal idag så jag kom inte till stallet förns halv 5. Så det var ju jättemörkt ute. När jag kom till stallet var Emelie & Malin där så jag kunde rida med dom! Vi red ut barbacka. Emelie hade en hjälmlampa så vi såg lite iallafall. Hon red även i grimma och grimskaft, haha. xD Blev mycket galopp och trav, och som tur var så var Elias pigg! Jobbade honom inte särskilt mycket eller så, utan bara red. Eller ja, vi flummred ganska mycket haha. xD

På fredag ska jag hoppa så hoppas att någon akan följa med och filma! Kommer hoppa lite oxrar och några räcken. Får se om det kanske blir en liten bana. ;)

Kram! ♥
ag kanske bygger upp en bana

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Har ju haft huvudvärk i 14 veckor sen jag ramlade av Pasja så vi försöker få reda ¨på saker... <3

2011-11-30 @ 20:26:38
URL: http://ponnytavling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0