Ridlektionen.

Först byggde vi bana. Målar en bild på banan som jag lägger upp i slutet av det här inlägget.
Sen blev vi utdelade hästar. Trodde nästan inte att det var sant när Sofia sa att jag skulle rida Herman!!! Jag har ju inte fått rida honom ända sen jag lämnade tillbaka honom i slutet av sommaren. Har verkligen saknat att rida honom. Och det var verkligen helt underbart att få göra det idag. Och att hoppa också! Han är verkligen så himla rolig att hoppa, så det var ju ett +++. Jobbade honom lite fast inte så mycket. Han lyssnade väl sådär. ^^ Han var ganska seg men inte överseg. Hoppningen gick ganska bra, bara jag som fått någon dum vana att bredda händerna åt otroligt varje gång jag ska göra galoppfattning innan hindren. Men själva hoppningen gick jättebra. Och även när vi värmde upp, alltså inte hoppade, också! Han är verkligen bäst ♥ Kunde inte låta bli att lé när han stod så gulligt och kollade på när dom andra hoppade banan. Med öronen riktade framåt, så himla söt!

Jag älskar dig Herman♥

Här är en liten bild jag ritade på den lilla banan vi red idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0