Olivia!

Idag har jag vart hos Olivia. Först när jag precis kommit så hoppade hon Prinsen. Jag fotade såklart (Y) Han var lite tjurig i början och rev hindren nästan hela tiden, men när dom väl kommit igång så tycker jag att det såg jättebra ut!
Fotade ju som sagt så här har ni lite bilder på Olivia och Prinsen från idag! :)


Sen så kom Lisa (en som Olivia tränar för ibland) och så red Olivia Annabell för henne. Dom småhoppade lite och körde lite dressyr. Gick jättebra!! Bella tjurade i början som vanligt som hon brukar när dom rider på banan men det var bara att vara bestämd så gick det jättebra! För sen skötte hos sig super.

Här har ni lite bilder på Olivia & Annabell idag :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0