Dagens ridpass

Kom hem från Elias för någon timma sedan.
Idag värme jag upp genom att rida ut en liten bit i ca 20 min tillsammans med Emelie & Camilla. När vi kom tillbaka körde vi lite dressyr på banan. Jag tränade på att han skulle hålla galoppen och att han inte skulle rusa iväg i traven, utan trava i lagom avslappnad takt. Gick ganska bra. Sen så tränade jag även min egna balans lite.

Nu ska jag iväg och rida på LRK! Vi har hoppning idag, tror att jag kommer få Onatopp (en ganska kraftig fjordning). Men jag hoppas på någon lite mer smidigare häst eftersom hon inte är ett dugg rolig att hoppa. Och hon är så himla framtung så man måste hålla upp hennes huvud hela tiden.

Aja, jag bloggar mer ikväll om hur det gick på LRK. :)


Kommentarer
Postat av: Olivia

hon är INTE rolig att hoppa..

2011-10-28 @ 19:30:53
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0