Hoppningen på Lrk!

Gick verkligen sjukt bra på ridningen på Lrk idag. Fick ha en ny ponny som heter Humlan. Sjukt söt! Hon är typ mörkgrå och jättesöt verkligen. Min typ av ponny, jätterolig att rida enligt mig själv. (a)
Vi hoppade ju som sagt idag. Blev väl att jag hoppade som högst 80 cm eller så. Vi hoppade bana. Jobbade henne hela tiden i alla gångarter och det gick faktiskt jättebra. Fick pröva mig fram hur mycket man skulle ta i henne o så. 

Men det var verkligen jätteroligt och jag ser fram emot att rida Humlan nästa gång med. ^^ ♥

Evelina hängde med till stallet och fotade, blev dock bara 3 bilder och ingen där jag hoppade. Men jag lägger upp dom iallafall! Ska bara vänta tills Evelina skickat bilderna.

Men bilder kommer snart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0