Uteritt OCH INGEN HÄLGE

Jag och Olivia red ut en sväng i skogen på Prinsen & Annabell (hennes ponnyer). Vi red i ungefär en timma. Jag red Prinsen och han var piggelin! Han var jättemjuk i munnen, jag behövde bara lirka lite i honom så gick han fint och jobbade upp sig. I traven sprang han på bra och var hela tiden jätteglad och framåt, likadant i galoppen. Vi mötte som tur var inga älgar OCH DET ÄR VI GLADA FÖR!!!!!!!!! Vi kunde ju ha dött isåfall!!!!!??!! :/ (skämt åsido).
Men iallafall. Just nu sitter Olivia och äter en smält klubba med en död skorpion i.
Kram :)

Kommentarer
Postat av: Alma

Hallå, jag trodde den levde????????!! :O

2011-10-31 @ 19:16:31
URL: http://kryptonitmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0