Tilda goes ISTAPP!

Tog in hästarna runt 7. Dom såg inte så roade ut att stå där i snöstormen! Tilda och Serena hade ISTAPPAR i ansiktet och på täcket... herregud, stackarna... Imorn blir det ingen skola... kommer ju inte kunna komma dit för jag är i princip insnöad här hemma. 😂
Men imorgon ska jag iallafall rida Tilda. Anette skulle ridit idag men det blev inte så.. förstår att hon inte ville rida med tanke på vädret! Tror inte Tilda skulle tagit ett steg framåt bort från stallet hahahah, hon vill nog hellre komma in i stallet och äta och sova.

En fråga: Tycker ni att jag ska börja videoblogga? Ja/nej? ☺

Kram på er och hoppas ni har det lika mys som jag som sitter hör med film och en filt, julpyntat rum stjärnan hänger på sin rätta plats i fönstret.. 19 dagar kvar sen smäller det! Loving it' (allt förutom vädret ;)😉)


Kommentarer
Postat av: Vendela

Ja börja videoblogga!

2012-12-05 @ 21:45:47
Postat av: Maja

Gör det!

Kär i de marinblåa schabraket ... Vart har du köpt? *-*

Svar: Fick det av Olivia, hon köpte det på hööks! :D fast det var förra vintern ^^
chewal.blogg.se

2012-12-07 @ 13:42:01
Postat av: Alma

Ja, börja videoblogga så att jag kan skratta åt dig :-)))))

2012-12-26 @ 18:20:45
URL: http://almazantana.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0