Emelie-tävlingar

 
Jag blir så arg på mig själv,när jag har tävlat med Serena så har det många gånger blivit fel.När det blir fel är det alltid avsånden som inte stämmer,både jag och Serena har svårt att bedöma avstånden.
När jag ser ett avstånd och vi kommer i en jämn galopp så drar hon alltid framför hindret, då måste jag hålla in henne och då börjar hon att studsa.Det blir nästan alltid fel i sånna lägen,det är därför jag inte vill starta en sån hög klass i hoppning för jag är rädd att det ska hända oss något.
 
Men nu,2013 så har jag ett mål iallafall,och det är att starta 1 m.Jag ska börja rida nu,jag måsta hjälpa henne i sånna lägen.På träningar,och hemma på banan är det inga problem att hoppa högt,då biter vi ihop och hoppar,det går hur lätt som helst.Det känns verkligen som om det går bättre utomhus,vi får mer plats och det känns friare,min första 1m ska iallafall vara utomhus!

bild från grästorp,då vann vi!
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0