Emelie-Tjurfäktning,djurplågeri

En sak jag verkligen verkligen HATAR,det är tjurfäktning.
Jag fattar inte varför man ska betala en massa pengar för att se på ett djur som springer efter en röd j*vla filt..
Det är verkligen inte rättvist nån stans,djurplågeri på hög nivå! Att plåga ett djur är det hemskaste en människa kan göra,djur har precis lika stor rätt som oss att leva.Egentligen så var det ju djuren som kom till jorden före oss människor.Sedan började vi äta upp dom och ändvända de som husdjur och liknande,jag fattar inte heller hur man kan ha hjärta till att skada ett oskyldigt djur,jag skulle lätt vilja ha ett spö och slå alla som har slått ett djur,hårt.
Jag förstår inte meningen med att slå ett djur,för är det vekligen så roligt?
hemska bilder
 

Kommentarer
Postat av: Sofi

usch vilka hemska bilder :(
Anmäl dig till dagens blogg innan de är försent. Och om du frågar lite grann på min frågestund får du lite kommentarer på köpet!
kram

2013-01-06 @ 23:12:46
URL: http://sofiroosnilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0