Lite uppdatering, hoppas ni vill läsa

Bloggningen har ju inte vart på topp precis.. blir alltid såhär men tänkte ta tag i det nu ;)

Red Tilda iförrgår (Torsdag) på banan. Wow, hon var så avslappnad och fin! Hon har aldrig släppt så mycket i nacken som hon gjorde. Det tyckte jag var ganska otroligt att det var just då för det fanns ju några orsaker till varför det inte borde ha gjort det:

•Jag red helt själv, ingen ridkompis.

•Det var KOLSVART mörker, det ända ljus vi hade var från en liten pannlampa.

•Det blåste nästan STORM ute och ni som bor i Lidköping vet nog vad jag menar, vädret var ju inte det bästa precis..

•Tilda brukar alltid vara otroligt tittig när det blåser(vilket hon var i början av ridpasset)vilket brukar vara under hela ridpasset. Hon brukar även spänna hela kroppen något otroligt och hoppa till för nästan allt.
Detta släppte ju något otroligt i slutet igår, så himla skönt.

Dock så fick jag reda på något otroligt tråkigt igår. Där försvann allt hopp. Ärligt talat vet jag inte hur jag ska göra.. åh så jobbigt.

Hoppas ni har det bra, kram!


Kommentarer
Postat av: Elin

Åh vilken fin blogg ni har!:D

2013-01-12 @ 16:44:01
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se
Postat av: Clara

Vad har hänt?? Såg din bild på DV!

2013-01-13 @ 18:44:36
Postat av: Ebba

Superfin blogg! :)

2013-02-13 @ 10:29:31
URL: http://northons.blogg.se/
Postat av: Elin

Vad kul att det gick bra!

2013-04-05 @ 08:20:05
URL: http://hopelessdreaming.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0