Malva - 2011 & 2012

Det va 2011.. känns som igår? helt sjukt hur mycket jag förändrats från 2011 till 2012. Allting har förändrats nästan. 2011, man kunde va sig själv hela tiden.. levde ba livet. Hade grymma filmkvällar med vänner, åkte ut på roliga saker. Elias va grym som vanligt, hoppa allt och leverera alltid. Men det förvänta man sig ju utav honom ;) Gick på en annan mindre skola, med andra kompisar, bara äkta vänner som tog en för den man va. Man gick osminkad 24/7 och allt va bara chill. Visst, grymt ful va och då menar jag det verkligen(!!)men ingen brydde sig på den pytte skolan hahah.. :o
 
(ronja kmr döda mig för denna bilden haha ;r)
 
Va ute på kul clear rounder med elias. Gick bättre än bra och det va roligt! Inga krav just fun thinking, d är så man alltid borde tänka, går ju bäst d¨å. Visst lite vägringar här o där men vi hade fortf kul that's the point ;)
Emelie fick Olivia.... elias och olivia blev bästisar ♥
D blev nyår, firade med Emelie och Alma, hade sjuukt kul! Det va den bästa nyåren iallafall!
 
2012 kom, hade en grym sommar, drog till Grekland, Turkiet, campade, åkte på ridläger me Emelie där jag träffade nya vänner och hade det så jäkla grymt. Dit ska ja igen punkt slut. Sommaren tog slut, hämta världens bästa ponny. Red grunder nästan hela hösten, Tilda lärde sig massor nytt. Det blev vinter, Olivia gick bort, såkallade "vänner" högg en i ryggen, men jag hade Tilda och utan henne hade de vart mycke svårare.. Så glad att hon alltid finns där.
 
ridlägret som rockade ♥ bästa Sunny, Son of a bitch äe hans namn ;)
minnen som aldrig försvinner, never
 
2013, jag är redo att möta dig, jag ska vinna denna fighten, 2013 ska bli Grymt med stort G
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0